5. jan. 2015

Pester januar

Januar, težko verjamem, da je že (spet) januar. Zdi se mi, kot včeraj, ko sem pisala tole. Ampak ja- spet je januar, novo leto & all that jazz.

Januar pa seveda pomeni mesec osveščanja o boleznih ščitnice. In ja, kakorkoli že kdo zavija z očmi, tisto -omg-ne-spet-te-ščitnice-, pa jaz rečem, ja pa spet, ta ščitnica. Ker je ta mali metuljček, lahko prava vešča. :) Ne zato, ker bi se človek želel smilit sam sebi in se šlepat na krilih tega, da ti češ nekaj fali. Pač pa zato, ker je prav, da se pouči o njej in da jo tudi zdravniki začnejo obravnavati resno. Ali pa vsaj resneje. Predvsem pa nas, paciente. Kakorkoli že- odločila sem, da bom ta mesec zato bolj aktivna z objavami na Instagramu. Potrudila se bom po najboljših močeh, bo pa v angleščini, za vse morebitne napake pa mi ni žal, ker sem samo človek, haha.

No, ni pa januar pester samo zaradi ščitnice, pač pa tudi zaradi tega, ker ta mesec poteka še ena zadeva, povezana z nečim, kar globoko definira mene in moje življenje- veganstvo. Poteka namreč Veganuary, ki ljudi spodbuja k temu, da se za mesec dni prehranjujejo vegansko. Za tole se bom pa potrudila tukaj objaviti kaj receptov, idej, kje, kaj in kako nakupovati, kje jesti in nasploh, kako "preživeti" kot vegan. :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar